Rīta avīze. Foto no arhīva

Krievijas vēstniecība Lielbritānijā izsmējusi RT un Sputnik veltītu rakstu Daily Mail

46
Žurnālists apgalvo, ka Krievijas varasiestādes izmantojot nepatiesas ziņas, lai ietekmētu svarīgākos politiskos notikumus pasaulē.

RĪGA, 29. novembris — Sputnik. Krievijas vēstniecība Lielbritānijā izsmējusi BBC politiskā komentētāja Nika Robinsona rakstu, kas publicēts avīzē Daily Mail, vēsta RIA Novosti.

Savā publikācijā Robinsons apgalvo, ka Krievijas varasiestādes izmantojot nepatiesas ziņas, lai ietekmētu svarīgākos politiskos notikumus pasaulē — Brexit, ASV prezidenta vēlēšanas, referendumus par neatkarību Skotijā un Katalonijā ar mērķi galu galā "novājināt Rietumus".

"Es neapgalvoju, ka visi, kas atbalstīja Brexit vai Skotijas neatkarību, kļuvuši par ārvalstu sazvērestības upuriem. Taču mums ir jāizprot, kāda iemesla dēļ Kremlis vēlējās izvietot savu telekompāniju ar nosaukumu RT, jeb Russia Today, Londonā un ziņu aģentūru Sputnik – Edinburgā," — vaicā Robinsons.

Krievijas vēstniecība pievērsa uzmanību šai domai un atbildēja tai raksturīgajā ironiskajā stilā.

 

"Mēs neapgalvojam, ka visi, kas ir pret Kremli, kļuvuši par ārvalstu sazvērestības upuriem. Taču mums ir jāizprot, kāda iemesla dēļ Vaithols vēlējās izvietot Maskavā savu telekompāniju ar nosaukumu BBC vai ziņu aģentūru ar nosaukumu Reuters. Kā tas skan tagad, Nik Robinson?" — raksta diplomāti.

Krievijas diplomātiskā misija Londonā regulāri norāda uz kļūdām un faktu izkropļošanu medijos, turklāt bieži joko par materiāliem, kas publicēti britu avīzēs.

46
Temats:
Rietumu propagandas karš pret Krieviju (49)
Pēc temata
Krievijas ĀM pārstāve: viltus informācijas izplatīšanu par Krieviju atbalsta vairākas valstis
Priekšvēlēšanu aģitācijā arvien izplatītākas kļūst viltus ziņu interneta vietnes
Pētījums: Viltus ziņas neietekmēja ASV prezidenta vēlēšanu iznākumu
Vācijas prezidents aicinājis ES valstis cīnīties ar "dezinformāciju" no Krievijas